Årets rips er nå høstet og omgjort til saft. Dette er resultatet av nesten 2 kg regnvåte og fullmodne rips :-)
fredag 11. september 2009
Saft på flaske
Årets rips er nå høstet og omgjort til saft. Dette er resultatet av nesten 2 kg regnvåte og fullmodne rips :-)
søndag 23. august 2009
Strikket topp
Toppen ble strikket rett før ferien. Oppskriften, eller snarere oppskriftene, ble hentet på garnstudio.no og i et hefte fra Sandnes. Jeg valgte mønsteret foran fra en oppskrift, grunnmønsteret på bolen fra en annen oppskrift og endelig - ermefelling og felling for utringning fra en tredje oppskrift.
Alt i alt et vellykket resultat, spør du meg ;-). toppen har vært mye i bruk.
mandag 17. august 2009
Ny shorts til sommeren

Så har jeg sydd den første buksen/shorts til meg selv.
mandag 25. mai 2009
Ut på tur - Keiservarden
tirsdag 19. mai 2009
Skippertak
Hva er det som gjør at jeg skyver foran meg oppgaver i det lengste? I hvertfall så lenge at jeg ender med et skippertak for å få fullført. Noe skyldes sannsynligvis at dette har gått greit før. Det kan også være at jeg til tider har hatt så mange jern i ilden at dette har blitt en overlevelsesteknikk, og da kalles det prioritering. Det høres litt bedre ut ;-)
"Robåt" in SkudeneshavnOriginally uploaded by liknes
Uansett - her sitter jeg og skal jobbe med en oppgave som jeg sliter litt med å komme ordentlig i gang med. Heldigvis, eller kanskje uheldigvis, nærmer fristen for innsending seg. Jeg kommer nok i mål denne gangen også
lørdag 9. mai 2009
Et hav av blomster
En av begrensningene jeg har pålagt meg selv i forhold til blogging var at jeg selv skulle sørge for fotografier. Dermed blir oppdateringen så som så. Nå har jeg oppdaget at det faktisk fins fotografer som synes det er greit å la andre bruke deres bilder. Jeg har tatt i bruk Flickr og håper å få stor glede av det.
Dette bildet gir meg en god sommerfølelse og matcher det været vi har idag. Gleder meg til det blir "orntli'" sommer ;-)



