Viser innlegg med etiketten natur. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten natur. Vis alle innlegg

mandag 25. mai 2009

Ut på tur - Keiservarden


I går gikk jeg meg en tur opp på Keiservarden. Været var godt og utsikten likeså. Jeg fotograferte med mobiltelefonen og dette er et av bildene.