Dette begynte som lue til meg selv :-). Garn og pinnestørrelse som avvek fra oppskriften (hos Garnstudio) gjorde at luen endte hos barnebarnet. For å gjøre luen varmere strikket jeg en indre lue i kontrastfarge. Garnet er rester av Drops Merino Ekstra Fine fra denne jakken.
Viser innlegg med etiketten lue. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten lue. Vis alle innlegg
søndag 18. mai 2014
søndag 12. desember 2010
Lue 2
lørdag 23. oktober 2010
Lue
Så kan jeg gå vinteren trygt i møte. Målet var en varm lue, som vinden ikke blåser rett gjennom. Så gjenstår det å teste etter hvert. Oppskriften er hentet på Garnstudios sider. Jeg har tilpasset størrelsen noe, og dessuten strikket den dobbelt for å sikre tykkelsen. Garnet er Alpaca, mykt og forhåpentligvis varmt.
Abonner på:
Innlegg (Atom)



